Sotukai atsinaujino! Senąją svetainę galite rasti čia.

Paieška

Užsakymai

Susisiekite

sveiki@sotukai.lt

Sekite mus

Pagalba

Klauskite - mes atsakysime.

Atsakymai į dažniausiai pasitaikančius pirkimo klausimus

Apmokėjimas ir pristatymas

  • Atsiskaityti galima naudojantis Swedbank, Seb, Luminor, Citadele ir Šiaulių bankas elektroninės bankininkystės paslaugomis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimų platforma.
  • Pasirinkę tiesioginį pavedimą į MB Sotukai sąskaitą LT697300010173365750, Swedbank, nurodant užsakymo numerį.

Po sėkmingo apmokėjimo gausite užsakymą patvirtinantį laišką elektroniniu paštu. Sotukų užsakymas bus pradėtas ruošti po Jūsų apmokėjimo.

Prekių – pagamintų sotukų – siuntimas vykdomas LP express paštomatu.

Gauto Sotukų užsakymo gaminimas, priklausomai nuo jo dydžio, trunka 2- 5 darbo dienas, Lietuvos teritorijoje pristatoma per 2 – 3 darbo dienas po prekių išsiuntimo.

Taip, siunčiame. Kaina priklauso nuo užsakymo dydžio ir siuntimo vietos. Prašome kreiptis el. laišku į sveiki@sotukai.lt, atrašysime Jums galutinę kainą su siuntimu.

Bet kokia kita informacija teikiama el. paštu sveiki@sotukai.lt arba telefonu  +370 686 55965.

Jei norite pakeisti gaminį

Prekių grąžinimas ir grąžinimo sąlygos

Nekokybiškų Prekių (kai maisto prekės yra pažeistos) grąžinimo atveju, pardavėjas įsipareigoja pasiimti nekokybiškas Prekes ir jas pakeisti analogiškomis prekėmis. Tuo atveju, kai pardavėjas negali pristatyti analogiškų Prekių, jis įsipareigoja grąžinti Jums už prekes sumokėtus pinigus.

Apie nekokybiškas Prekes ar įvykusią klaidą būtina informuoti el. paštu sveiki@sotukai.lt tą pačią kalendorinę dieną, kai Prekės yra pristatomos.

Grąžinant ar keičiant El. Parduotuvėje įsigytas Prekes, Jūsų paprašysime užpildyti pateiktą Prekių grąžinimo ar keitimo raštą.

Atsižvelgiant į pardavėjo siūlomų Prekių rūšį, Jūs tą pačią kalendorinę dieną nuo Prekių pristatymo dienos, turite teisę pareikšti pardavėjui pretenziją dėl vėliau pastebėtų ir aktais užfiksuotų neatitikimų. Šiuo atveju pardavėjas įsipareigoja išnagrinėti pretenziją per 1 (vieną) darbo dieną ir, esant pagrįstai pretenzijai, pakeisti jas atitinkančiomis kokybės reikalavimus prekėmis arba grąžinti už Prekes sumokėtus pinigus.

Pinigai už grąžintas Prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą.

Prekių gražinimo sąlygos nėra taikomos:

  • Kai prekės yra greitai gendančios ar prekių galiojimo laikas yra trumpas;
  • Kai supakuotos prekės po pristatymo buvo išpakuotos ir yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos ar higienos priežasčių.

Grąžinimo sąlygos:

  1. Grąžinama prekė turi būti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje.
  2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta.
  3. Grąžinant būtina pateikti užsakymo numerį.
  4. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (jokiu būdu negali būti pažeistos etiketės, nuplėštos apsauginės plėvelės, pakeistos sudedamosios dalys ar kiti elementai).
Nemokamas pristatymas

Visiems užsakymams virš €25

100 % saugūs apmokėjimai

Visi bankai / Kortelės